Thursday 9 June 2011

KeBeBaSAn!!!

bebas tuk sementara...huhu

aalllluuuuu...yyeeeaaahhhhuuu!!!asal aku hepi tetiber ni kan...gilak pe??hehe...
bukan pe...hepi sebab presentati0n sumer dah lepas..hehe...
kelas p0n dah xdek dah tuk sh0rt sem ni..
tinggal study week n final je...tapi 2 nanti2 ler cer...kiter cer pe yang baru jadi dulu ye...hehe...
n lagi satu result last sem p0n dah kuar...n ALHAMDULILLAH a w0key...
walaup0n x seberape kan..kekadang jeles gaks teng0k result org len gempaq2 ni..
tapi result aku???mmm...
buat aku rindukan result2 aku masa dipl0ma dulu...huhu
tapi xpe ler...yang penting sem ni nek ckit...nak try lagi tuk sem depan...
bagi tau mak aku p0n..mak aku cam hepi je kan...ALHAMDULILLAH a..
hehe...
w0key..sampai sini dulu ye aku merapu...
daaaaaaaaaaa.....
Assalamualaikum...
Peace No War..
^_^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...