Saturday 25 June 2011

bengKeL pRa-LI (paRt 2)

aalllluuuuu...w0key ari ni cam malas sebenarnyer nak update pasal bengkel LI ni..huhu...
nak tau sebab pe....sebabnyer...ceramah ari ni x berapa menarik...sumer wat 0rang ngant0k actually...hehe..aku ni p0n ngant0k gaks tapi tahan je ler...rase nak lari kuar awal je..hehe..tapi ape kan daya...c0nfirm2 0rang nampak kan...badan klu k0cik xpe gaks nak kuar s0nyap2...haha...add00ii...tetiber cita2 nak kurus datang balik...aish....

nak cuti nanti jangan harap ler nak kurus kan badan ye...
mak aku selalu cakap camni biler aku d0k umah..."kalau kat umah xyah diet2..makan je..."...
s0 aku pe lagi kan...dah mak suh makan..makan je ler...hehe
kang jadi anak derhaka laks x deng0 kate mak...(padahal yang 2 je deng0 kate mak...tapi yang len2 kebanyakannya aku x deng0 kate p0n..hahahah)

eh2...sambung pasal ceramah2 tadi...aku rase yang enj0y ckit ceramah yang last a kan...
best a penceramah 2...cakap lepas je k0t...hahaha...memang x berhenti gelak a tadi...ceramah2 tadi p0n walaup0n ade 3 sl0t...sumenyer cakap mende yang sama je..pasal persiapan sebelum n semasa LI....tetiber aku jadi cuak laks nak LI...cam baru 1st time je nak LI aku ni..
aduuiiii...

carik mana aku cepat!!!hahahahaha...

w0key ler...rasenyer sampai cni je ler..
gud luck tuk mereka2 yang akan menjalani LI...
daaaaaaaaaaaaa.....
Assalamualaikum...
Peace N0 War...
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...