Tuesday 7 June 2011

kArak!!!

aalllluuuuu....entry kali ni nak cer pasal m0vie yang aku baru teng0k semalam...tetiber laks member2 aku wat plan kan...aku p0n j0in a...depa ajak gi teng0k wayang...midnite punyer...s0 pe lagi layan karak a kan...baru mencab0..hahaha....tapi cer ni seram gaks a...aku teng0k p0n mata jap kecik...jap bes0...huhu..tapi banyak yang kecik ler..hehehe...bukan pe..nanti terkejut...hahahaha (kunun je..padahal takut...hehe)

ha..ni p0ster m0vie ni...

karak ni tentang 4 orang student yang dalam perjalanan nak balik ke Kuantan...tapi tersangkut ngan kesesakan jalan raya kat highway karak ni...disebabkan jem yang terlampau lama...diorang p0n wat keputusan lalu jalan lama...sampai je kat Pekan Karak...bermule ler pelbagai kejadian2 aneh kat di0rang ni....macam2 yang di0rang ni jumpe...pepagi buta 2 dalam kul 2 3 pagi rasenyer...budak kecik yang ntah mana muncul ntah cbuk d0k carik mak dia...pastu muncul lak mak nyer p0n d0k carik anaknyer ...pastu jumpe laks v0lkswagen kuning yang xdek pemandu tengah p0t0ng keter di0rang...sampai ler satu kejadian yang menyebabkan di0rang terlibat dalam satu kemalangan...nak tau pe jadi pastu??kene ler teng0k m0vie ni...


ni dia tiket nyer..huhu

ni ler mereka2 yang wat plan tuk teng0k m0vie...

s0..aku wat c0nclusi0n balik...m0vie ni memang w0key a...sampai malam nak titun p0n rase x tenang je kit0rang..hahaha...tetiber laks rase semacam kan nak titun...adduuiii....
bt0i2 bagi effect m0vie ni...huhu...tapi aku berminat ngan dial0g pak cik s0rang 2 dalam m0vie ni...lebih kurang camni ler dial0g dia..."baca ayat kursi jangan tau hafal je...tapi x tau maksudnyer...kene pahamkan bt0i2 maksudnyer.."
kene renung2kan dial0g ni...mendalam maksudnyer ni...


k ler...sampai sini je ler entry kali ni...
selamat men0nt0n pada sape yang nak teng0k m0vie ni...hehe
daaaaaaaaaa....
Assalamualaikum...
Peace No War!!!
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...