Thursday 30 June 2011

(kAwAn LaMa vs. kAwAn bArU) vs (bf/gf)

aalllluuuuu...leh x bace title kat atas ni??hehe...bace cam math...leh kan...
klu x leh wat2 leh je ler erk...

KAWAN LAMA VS. KAWAN BARU...
w0key...tuk title ni...k0rang maybe dah leh teka a kan..pe yg aku nak st0ry kat cni...
aku teng0k skang ni...ramai yg biler depa dah dapat kwn baru...kwn lama depa lupekan...
tp mende ni mungkin jadi tanpa kiter sedar a kan...mana yg x sedar depa dah abaikan kwn lama sebab kwn baru 2 leh dimaafkan ler kan..cam aku ni..hahaha...terus terang aku cakap..
aku memang xreti nak c0ntact2 0rg ni...tapi kalau msg 2 ade ler..
2 p0n jarang sangat ler...tp kalau call..aku jadi cam xtau nak b0rak pe...
eh tp kalau member2 lama aku call or msg aku layan w0key...xdek nyer nak s0mb0ng2 ni...patutnyer kiter ni kire bertuah n bersyukur tau...ade gaks org ingat kat kiter...
aku memang sayang a kat member2 lama aku 2...walaup0n aku jarang c0ntact depa.
tp aku still ingat w0key...banyak kenangan ngan depa...tapi aku teng0k ade yg dah dapat member baru 2 memang berlagak abih a ngan member lama dia...langsung x nak layan member lama dia 2...pe ingat k0 bagus sangat ke...huh!!siyes aku xsuke member camni...

KAWAN VS. BF/GF
ni lagi satu yg paling aku nyampah deng0...orang sanggup lupekan kwn sebab bf/gf...heelll000oo...k0rang dah pasti sangat ke bf/gf k0rang ni j0d0h k0rang ha???dah sure sangat depa ni akan jadi pasangan k0rang???kalau aku ler kan...aku akan pilih kwn...nak tau sebab ape...cube k0rang pk...ade 2 yang bercinta bagai nak rak...bertahun2...tapi last2...putus...pastu dah putus..tengah sedih2 sape yg k0rang carik???of c0z member k0rang kan???kan???kan???xyah tipu ler..dah banyak aku deng0 kes camni..please a..k0rang ingat member k0rang ni ape???kalau aku..aku tinggalkan ter0s member camni...biar padan muke...bagi orang2 yg x sedar diri camni...ingat ler ye...bf/gf ni kiter leh carik(lagi p0n kan j0d0h di tangan TUHAN)..tapi member TERBAEK yg k0rang dah dapat ni..mungkin s0rang seumur id0p..jaga ler ati n perasaan orang len k...

aku memang respek abih a kat sape yg leh bahagikan mase tuk member n bf/gf depa....
w0key ler...s0ri ler..ntah pe yg aku merapu meraban ni...
bukan pe...saje nak luahkan pe yg patut..
h0pe xdek yg terase ler ye..aku st0ry ni berdasarkan orang sekeliling..
oh ye..luper nak pesan..kalau agak2 dah xnak kawan 2...cakap ler depan2 k...xyah ler wat member 2 tertanya2 pe salah di0rang..cian tau x!!!

w0key...
daaaaaaa...
Assalamualaikum..
Peace N0 War!!!
^_^

5 comments:

  1. oh ! damn giler org yang da kapel tinggalkan member..pastu carik balik...mmg bloody hell lor..

    ReplyDelete
  2. uih.. kte pndai bhgikn mase x?? hik3.. :p

    ReplyDelete
  3. yan --> 2 ler...orang2 kejam memang begitu...
    elina --> huhu...agak2 klu k0 x terase ngan entry ni..kire k0 berjaya ler 2 bahagikan mase...tp mmg respect kt k0 juge..hahaha...jgn kembang...

    ReplyDelete
  4. cik golek terase cgt kalo mmbe cm uh..sedih..sob3.. :'(

    ReplyDelete
  5. pendek cerita ta yah la kapel.haha. bole spend time dgn kwn kawan je spnjg masa. wah gitu~ haha then famili mcm mana plk? woaaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...