Monday 30 May 2011

keRjA + kAr0K..haha

alluuu...tuk entry kali ni nak cer pasal aktiviti aku ari ni laks...pe aku wat???
tgk title atas 2 p0n leh tau kan...huhu...
aku wat k0je kat lab bersame ngan adek2 ku, cik cun n ain..hehe..
memandangkan lab 2 xdek org..s0 kami p0n wat ler lab 2 cam lab sendiri...hahaha....
ADE KITORANG KISAH???hahaha...
dengan rase bahagia nyer..kami p0n kar0k kat dalam lab 2...heaven sungguh...
macam2 lagu kit0rang layan...tapi lagu gwang jeler...
sebab aku kepalanyer kan...hahaha 
(sori ler adek2 ku klu terpakse dng0 lagu2 gwang ni..hehe)
eh..kar0k2 gaks...tapi k0je kit0rang jalan gaks k..
dah hampir siap dah tau...kat bawah ni aku share ler lagu pe yang kami kar0k tadi..hehe..layaaaannnnn!!!!


ni lagu permintaan cik cun kiter...hehe


ni laks lagu permintaan ain..hehe

kat bawah ni laks lagu2 yang aku layan n yang depa ni terpakse dng0..kakakaka....
s0ri ler adek2 ku....hehe


Wali Band ni wajib ade ye..hehe...


Wali Band - Harga Diriku


ni memang feberet ni..hehe


syi0k...


video ni aku xleh tahan tgk v0kalis dia nyanyi..adduuiii...
nak tau nape???teng0k ler vide0 ni..huhu



lagi lagu pe lg yang aku layan tadi erk...banyak...sampai dah x ingat dah lagu pe...hahaha....al maklum ler..nak ilangkan stress sebab k0je banyak kan...huhu
k ler ni je nak share...
daaaaaaaaaaaaaa....

Assalamualaikum....
PEACE N0 WAR!!!
^_^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...